Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Proza
(14)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Lipowa
(13)
Wypożyczalnia Filia Leśna
(2)
Wypożyczalnia Filia w Twardorzeczce
(2)
Autor
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(5)
Darda-Gramatyka Joanna
(4)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(3)
Machanienko Wasilij (1981- )
(2)
Sitkiewicz Gabriela
(2)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cline Ernest
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ) Droga Szamana
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ). (1981- ). Droga Szamana
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- ). Droga Szamana
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- ). Put' Samana (pol.)
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- ). Put` Šamana (pol.)
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Warda Małgorzata (1978- )
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Woźniak Grażyna
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Łapiński Paweł (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(7)
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2659)
Powieść polska
(1982)
2001
(1632)
Kobieta
(1197)
Powieść angielska
(1131)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Rodzina
(597)
Miłość
(553)
Przyjaźń
(541)
Tajemnica
(523)
Literatura dziecięca polska
(437)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Relacje międzyludzkie
(418)
Powieść młodzieżowa polska
(384)
1901-2000
(369)
Śledztwo i dochodzenie
(357)
Opowiadanie dziecięce polskie
(313)
Zabójstwo
(302)
Literatura polska
(287)
Sekrety rodzinne
(274)
Powieść francuska
(273)
Trudne sytuacje życiowe
(265)
II wojna światowa (1939-1945)
(264)
Powieść młodzieżowa angielska
(262)
Poezja polska
(252)
Opowiadanie polskie
(244)
Polska
(243)
Zwierzęta
(236)
Rodzeństwo
(229)
Policjanci
(220)
Wybory życiowe
(209)
Powieść niemiecka
(207)
Uczucia
(206)
Małżeństwo
(203)
Relacja romantyczna
(192)
Nastolatki
(189)
Literatura młodzieżowa polska
(187)
Życie codzienne
(187)
Magia
(185)
Dzieci
(182)
Dziewczęta
(182)
Powieść szwedzka
(180)
Osoby zaginione
(178)
Poezja dziecięca polska
(172)
Pamiętniki polskie
(171)
Żydzi
(163)
Matki i córki
(154)
Przestępczość zorganizowana
(153)
Literatura
(138)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(132)
Uprowadzenie
(132)
Dziennikarze
(130)
Wydawnictwa popularne
(123)
Powieść obyczajowa
(118)
Samorealizacja
(118)
Seryjni zabójcy
(117)
Powieść australijska
(113)
Boże Narodzenie
(111)
Ludzie a zwierzęta
(110)
Koty
(109)
Polacy za granicą
(107)
Wakacje
(107)
Powieść hiszpańska
(106)
Psy
(102)
Podróże
(101)
Duchowieństwo katolickie
(100)
Encyklopedia polska
(100)
Prywatni detektywi
(100)
Arystokracja
(99)
Biografie
(98)
Ojcowie i córki
(98)
Poszukiwania zaginionych
(98)
Powieść kanadyjska
(98)
Władcy
(98)
Publicystyka polska
(96)
Dramat polski
(94)
Powieść amerykańska
(90)
Powieść dziecięca polska
(90)
1945-1989
(85)
Lekarze
(85)
Historia
(84)
Uczniowie
(84)
Chłopcy
(82)
Powieść norweska
(82)
Samopoznanie
(82)
Szczęście
(80)
Wsie
(80)
Zemsta
(80)
Samotność
(79)
Pisarze polscy
(77)
Wojna
(75)
Śmierć
(75)
Dziadkowie i wnuki
(74)
Marzenia
(74)
Język polski
(73)
Literatura młodzieżowa angielska
(73)
Ludzie bogaci
(73)
Mężczyzna
(72)
Powieść rosyjska
(71)
Powieść włoska
(71)
Przyroda
(71)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Powieść
(11)
Fantastyka
(6)
Fantasy
(2)
Science fiction
(2)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Romans
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: L'attaque des cubes.
Antoine uwielbia grać w Minecraft. Nie znosi natomiast pisać dyktand. Venus, jego najlepsza koleżanka, uwielbia jedno i drugie. Przyjaciele chodzą razem do klasy i pasjami grają na komputerze. Pewnego dnia zauważają, że w ich dzielnicy powstał nowy tajemniczy sklep… Odkrywają, że ma on związek z Minecraftem. Antoine jest zachwycony. Do chwili, gdy zdaje sobie sprawę, że wszyscy, którzy wychodzą z nowego sklepu, zachowują się jak zombie. Aby uratować swoją dzielnicę, miasto i świat przed całkowitą zombifikacją, Antoine i Venus będą musieli wejść do wnętrza gry, by odnaleźć serce Overworldu. Podczas tej podróży przeżyją niezwykłe przygody, zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i będą musieli zdać egzamin z lojalności i przyjaźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Leśna
Brak informacji o dostępności: sygn. II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Player one / Ernest Cline ; przekład Dariusz Ćwiklak. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Amber, 2012. - 414, [1] s. ; 21 cm.
Na okł.: Wejdź do OASIS - globalnego wirtualnego świata 2044, w kórym każdy może być tym, kim chce.
Rok 2044. Kryzys zrujnował największe mocarstwa. W Ameryce ludzie głodują i zamarzają na ulicach. Miasta zamieniły się w osiedla slumsów i przyczep kampingowych. Osiemnastoletni Wade ucieka od rzeczywistości i cały wolny czas spędza w OASIS, globalnym wirtualnym świecie, w którym każdy może być tym, kim chce. To internet nowej generacji, wszechobecna symulacja, gdzie można robić wszystko - żyć, uczyć się, bawić i kochać. W OASIS jej twórca, ekscentryczny geniusz-multimiliarder Halliday, zakodował zagadki - kod do kolosalnej fortuny i absolutnej władzy. Miliony ludzi bezowocnie próbowały go złamać, by zdobyć nagrodę. I odkrywały nowe znaczenie ucieczki od rzeczywistości i pogoni za szczęściem, obsesyjnie studiując ikony Hallidaya - enigmatyczne wskazówki, których nie odczyta nikt, kto nie jest maniakiem gier, filmów i muzyki z lat 80. Nagle Wade odkrywa pierwszą zagadkę... Cały świat patrzy, tysiące przyłączają się do gry - wśród nich potężni wirtualni gracze gotowi popełnić realne morderstwo,by przeszkodzić Wade’owi. Teraz Wade żeby przeżyć, musi wygrać. Ale żeby wygrać, musi porzucić doskonały wirtualny świat i stanąć twarzą w twarz z życiem i z miłością - w realu, z którego tak rozpaczliwie chciał uciec. STAWKĄ JEST ŚWIAT. CELEM - NAJWYŻSZA NAGRODA. JESTEŚ GOTOWY?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia w Twardorzeczce
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga ; 2)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Leśna
Brak informacji o dostępności: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 337, [7] stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów....
Ludzkość od wielu tysięcy lat przekształca i zmienia otaczającą ją przestrzeń. Jednak nawet XIX-wieczna rewolucja przemysłowa nie przyczyniła się w tak dużym stopniu do zmiany codziennego życia, ewolucji struktur społecznych czy uwarunkowań psychologicznych, jak współczesny cybernetyczno-internetowy postęp. Nowoczesna technologia już dawno przekroczyła granice wieku użytkownika, a teraz mierzy się z granicą czasu. Zaledwie 2 procent ludzi na świecie, którzy mają dostęp do komputera, smartfonu czy internetu, deklaruje, że mogłoby bez nich żyć. W której grupie jesteś Ty? Dobrodziejstwa technologiczne otoczyły życie człowieka jak pajęczyna, z której już dziś wydostać się jest niezwykle ciężko, a za kilka lat może to być już całkiem niemożliwe. Rozwój nowoczesnych technologii niesie ze sobą wiele korzyści, ale i jeszcze więcej zagrożeń. Rodzi również pytania o kondycję ludzkości, o wszechobecną możliwość manipulacji. Polityka, bezpieczeństwo, nasza własna prywatność i anonimowość — to wszystko są zagadnienia, które Krzysztof Gawkowski porusza w swojej książce. Przeczytaj i dowiedz się, gdzie czają się niebezpieczeństwa i jak się przed nimi chronić. Naucz się, jak nie dać się pochłonąć i oszukać w cyfrowym świecie. Cyberkolonializm to książka o bliskiej przyszłości, która na pewno zmieni Twoje życie. Może sam zostaniesz cyfrowym rewolucjonistą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 3)
Na okładce: LitRPG.
Trzecia część cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 4)
Barliona - wirtualny świat tak namacalny, że pewnie można by wziąć go za rzeczywisty, gdyby nie to, że jest od realu o wiele ciekawszy! I nie dość, że zapewnia przygody, którym towarzyszą niepowtarzalne emocje, to jeszcze daje się w nim nieźle zarobić. Barliona to nie tylko relaks i rozrywka na najwyższym poziomie; to również całkiem znośna kasa. Warunek jest prosty: wylevelowana postać przyzwoitej klasy, należąca do prężnego klanu. A, jeszcze jedno: wszystko to cię nie dotyczy, jeżeli jesteś więźniem. Tak, ktoś wpadł na pomysł, że zamykanie ludzi w kapsułach graczy to idealny sposób na odciążenie więzień. A każdy odsiadujący wyrok w Barlionie zamiast czerpać przyjemność z gry i jeszcze na tym zarabiać, musi wykonywać niewolniczą pracę i walczyć o przetrwanie. Tak jak skazany na osiem lat pozbawienia wolności Dmitrij Machan, w Barlionie – Szaman. „Zamek widmo” to już czwarta odsłona jego niesamowitych przygód. Czymże jest klan bez własnego zamku? No właśnie! To dlatego głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 2)
Stanowi t. 2 cyklu, t. 1 pt.: Początek, t. 3 pt.: Tajemnica mrocznego lasu.
Na okładce: LitRPG [podgatunek science fiction i fantasy, w którym przygody bohaterów toczą się w wirtualnym świecie gier online].
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Początek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 7)
Stanowi cz. 7 cyklu, cz. 1 pt.: Początek, cz. 2 pt.: Gambit Kartosa, cz. 3 pt.: Tajemnica mrocznego lasu, cz. 4 pt.: Zamek widmo, cz. 5 pt.: Szachy Karmodonta, cz. 6 pt.: Nowy początek.
Na okładce: LitRPG [podgatunek science fiction i fantasy, w którym przygody bohaterów toczą się w wirtualnym świecie gier online].
Na tropie stwórcy. Droga Szamana. Etap 7" to ostatnia część sagi autorstwa Wasilija Machanienki, której akcja rozgrywa się w wirtualnym świecie RPG, gdzie tysiące graczy rywalizują ze sobą w pasjonującej rozgrywce. "Droga Szamana" wciąga od pierwszej kartki i nie pozwala na odłożenie fascynującej powieści ani na chwilę. Wkrocz do świata Barliony, wirtualnego świata gry, która z powodzeniem może zastąpić realne życie. Dmitrij Machan, główny bohater powieści, przebywa wewnątrz wirtualnego świata już od kilku dobrych miesięcy, w trakcie których zdołał przyswoić nowe umiejętności niezbędne do przeżycia. Postać Szamana, którą kontroluje Dmitrij, po wielu sukcesach i niepowodzeniach dociera w końcu do ziemi obiecanej wszystkich komputerowych graczy. Ostatnia część siedmiotomowej opowieści odkryje przed nami zupełnie nowe karty, które do tej pory pozostawały w cieniu. W momencie gdy korporacja, która odpowiada za stworzenie Barliony, postanawia przywrócić do życia wszechwładnego Pana Ciemności, Szaman otrzymuje zadanie, którego nie może odrzucić. Czy jego działania zapobiegną odrodzeniu się Gieraniki oraz jego wiernego Smoka Ciemności? Jak potoczą się losy Barliony oraz wszystkich osób, będących zarówno uczestnikami, jak i graczami rozgrywki RPG? W tym wydaniu czytelnicy znajdą także specjalne opowiadanie uzupełniające pt. "Godzina bólu", które zapewnia jeszcze więcej rozrywki związanej z wciągającym, hybrydowym światem pasjonujących gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 6)
Stanowi część 6. cyklu. Część 1. pt.: Początek ; część 2. pt.: Gambit Kartosa ; część 3. pt.: Tajemnica Mrocznego Lasu ; część 4. pt.: Zamek widmo ; część 5. pt.: Szachy Karmadonta.
U góry okładki: LitRPG
Zapraszamy do wirtualnego świata Barliony! Tak doskonałego, że nie dałoby się go odróżnić od rzeczywistości, gdyby nie to, że jest istną krainą marzeń: czeka tu na ciebie nie tylko zatrzęsienie niesamowitych przygód, ale także szansa bardzo przyzwoitego zarobku. Zajmij więc miejsce w podtrzymującej życie kapsule, pozwól, by kontrolę nad funkcjami życiowymi twojego ciała przejął system, i zanurz się w fantastycznym świecie o wiele lepszym niż ten, od którego robisz sobie przerwę. Poczujesz prawdziwą wolność. pod warunkiem że nie odsiadujesz tu kary. Bo więźniowie zesłani do Barliony mają gorzej niż dobrowolni gracze. I to o wiele gorzej. Dmitrij Machan, owiany legendą Szaman ze świata Barliony, odsiedział już swój wyrok w wirtualnej rzeczywistości. Przeżył jedenaście miesięcy niesamowitych przygód i potyczek - to chyba lepiej niż osiem lat ciężkiego więzienia?Tymczasem Barliona nie chce łatwo wypuścić Szamana i ma na to sposób: granica między dwiema rzeczywistościami, w których przebywa Machan, zaciera się... Wygląda na to, że wyjście z kapsuły nie jest takie proste - zanim to nastąpi, trzeba ukończyć Drogę. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 1)
Stanowi t. 1 cyklu, t. 2 pt.: Gambit Kartosa.
Na okładce: LitRPG [podgatunek science fiction i fantasy, w którym przygody bohaterów toczą się w wirtualnym świecie gier online].
Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytuł "Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko 5)
Stanowi część 5. cyklu. Część 1. pt.: Początek ; część 2. pt.: Gambit Kartosa ; część 3. pt.: Tajrmnica Mrocznego Lasu ; część 4. Zamek widmo.
U góry okładki: LitRPG.
Przygotujcie się na nowe przygody Najwyższego Szamana Machana! Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż. Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status - Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia - ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do iO Małgorzata Warda. - Wyd. 2 - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 343, [1] s. ; 21 cm.
(Pięć sekund do iO / Małgorzata Warda 1)
W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na upalnym, wulkanicznym księżucu lo. Poznaje innych graczy, a wśród nich fascynującego chłopaka... czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io : rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
(Pięć sekund do iO / Małgorzata Warda 2)
Kontynuacja powieści pt.: 5 sekund do Io.
Kontynuacja powieści młodzieżowej pt. „5 sekund do Io”. Powieść psychologiczno-obyczajowa z elementami sensacji i thrillera, poruszająca temat zagrożeń ze strony wirtualnego świata gier komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizjer / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Poznań : Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., 2021. - 381, [3] strony ; 20 cm.
Każdy z nas pewnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je zaplanować, kontrolować i przewidzieć? I jaką władzę może mieć nad tym jeden, z pozoru niewiele znaczący, człowiek?
W życiu Laury, młodej samotnej matki, zaczynają dziać się niewiarygodne rzeczy. Niektórzy znajomi znikają bezpowrotnie bez zapowiedzi, inni ulegają dziwacznym wypadkom bądź popełniają samobójstwa. Czy podejrzana seria wydarzeń w jej życiu ma jakiś związek z pracą, którą kobieta wykonuje, czyli projektowaniem i prognozowaniem zachowań oraz potrzeb konsumentów? Czy istnieje „ktoś”, kto nami steruje? Kto to jest? No i najważniejsze – po co to robi?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Lipowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia w Twardorzeczce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej